0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
درباره ما

مهام کنترل فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست!

گروه مهندسی و بازرگانی مهام کنترل به پشتوانه بیش از یک دهه دانش و تجربه بنیان گذاران خود در زمینه های فنی، اجرایی و بازرگانی پا به عرصه خدمت به مراکز مختلف علمی، تحقیقاتی، تولیدی و صنعتی کشور عزیزمان ایران نهاده است.

*/ این گروه علی رغم تقویت دانش فنی در حوزه کاری خود با تکیه بر سه اصل مشاوره مهندسی، قیمت رقابتی و تضمین کیفیت کالا به منظور خریدی آگاهانه و مطمئن در جهت تسهیل و تسریع خدمات رسانی به صنعتگران محترم فعالیت مینماید ./*

ماموریت ما :

گروه مهندسی و بازرگانی مهام کنترل آمادگی خود را جهت ارائه خدمات و محصولات در زمینه های ذیل اعلام می­دارد:

مشاوره، طراحی، راه اندازی و ارتقاء ( اتوماسیون و مانیتورینگ ) خطوط تولید انواع کارخانجات و کارگاه های تولیدی کوچک

طراحی و مونتاژ انواع تابلو برق های اتوماسیون صنعتی مبتنی بر PLC  و HMI

طراحی و اجرای انواع سیستم های کنترل دور موتور AC و DC، اینورتر، سروموتور و استپر موتور

طراحی و پیاده سازی انواع کنترلرهای هوشمند ماشین آلات CNC

طراحی و اجرای انواع تابلوهای کنترل دیزل ژنراتور ( اضطراری، سنکرون و..... )

کنترل هوشمند سیستم های ساختمانی BMS

تامین تجهیزات مورد نیاز کارخانجات از طریق واردات مستقیم

 

این شرکت به واسطه حضور موثر در صنعت برق و اتوماسیون و کسب اعتماد شرکت های مرتبط در این حوزه، نمایندگی رسمی و عاملیت فروش برندهای مطرحی را نیز کسب نموده است :

 

 INVERTER ( اینورتر - کنترل دور) : SIEMENS ,INVT , DELTA , LS, VORTEX, ZIMA

SERVO MOTOR (سرو موتور) :  ESTUN , DELTA ,SANYU

PLC (پی ال سی) : HYUNDAI ,FATEK , DELTA , SIEMENS

HMI (اچ ام آی)  :DELTA , FATEK , DEG DRIVE ,PANELMASTER

CNC (سی ان سی) : HIWIN , TBI , BAHER , FSA , HSD , AREL , HERTZ

همچنین دپارتمان بازرگانی این شرکت قادر به تامین انواع تجهیزات مورد نیاز صنعت برق از سایر برندهای معتبر با بهترین شرایط تحویل نیز می باشد. لازم به ذکر است تمامی تجهیزات این شرکت دارای تاییدیه ها و استانداردهای بین المللی و ملی از سازمان­های ذیربط هستند و با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در کشور ارائه می­گردند.

ارزش ها ما :

تقویت دانش فنی ، مشاوره مهندسی، قیمت رقابتی و تضمین کیفیت کالا

چرا مهام کنترل ؟

این گروه با هدف توسعه کسب و کار و رفع نیاز های صنعتگران محترم در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه ی فروش تجهیزات صنعتی با نیت کمک به انجام هر چه بهتر طرح های بزرگ و کوچک دولتی و غیردولتی در سازمانهای تولیدی و صنعتی، نظامی و انتظامی، نفت و گاز و پتروشیمی، بهداشت و درمان، خدماتی و بازرگانی، کشاورزی و دامداری، مجموعه های ورزشی و تفریحی، شهرداریها و... آغاز نمود .

اعتبار این گروه از لحظه ی نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان رو به تزاید بوده است

از این رو ، گسترش تکنولوژی مرتبط با زمینه تخصصی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، مکمل فعالیت های اصلی این گروه قرار گرفت و همواره تحقیق و پژوهش در زمینه فعالیت های اجرایی، تسلط کامل به اطلاعات به روز فنی و مهندسی جهت ارائه ارزشمند ترین محصولات و خدمات به مشتریان را بر خود واجب دانست تا نیل به نتایج مطلوب و موفقیت در دراز مدت از طریق جلب رضایت مشتری و تامین منافع ذینفعان محقق گردد.

این مجموعه با سوابق اجرایی متعدد در زمینه برق صنعتی و اتوماسیون، طراحی اجرا و پشتیبانی فنی کلیه ی پروژه های برق صنعتی و اتوماسیون، آماده همکاری با صنایع و همکاران محترم در سرتاسر ایران می باشد.

امید به آنکه تخصص، تعهد و اهتمام به انجام وظایف اعضا این گروه، قدم کوچکی در جهت رشد و شکوفایی بیش از پیش میهن عزیزمان باشد